mandag den 7. september 2009

Jeg erklærer jer nu for...




Nogen gange føler jeg mig som palle alene i verdenen. Er jeg den eneste pige i univærset der ikke har planlagt sit bryllup siden hun var 5? Jeg gider da godt nok ikke giftes! Men for at være fair laver jeg lige en lille for og imod liste:

IMOD
  1. Man skal ses med sin familie


  2. Man skal købe tøj man ALDRIG for brugt igen


  3. Man skal op på rådhuset (nej jeg skal IKKE giftes af en præst i krike, jeg er ikke kristen)


  4. Det er MEGET svært at komme ud af igen


  5. Jeg får det ikke specielt bedre som person af det


Oooog FOR:

  1. Kage


  2. En fin ring


  3. Kage


Mere kan jeg altså ikke komme på? Undskyld hele samfund der mener det er noget af det smukkeste og man ikke er ordentlig sammen før man er gift. Jeg kan virkelig ikke se det helt fantastiske? Måske sker der noget med ens bankkonto? Men det er jeg ærligttalt liiiidt ligeglad med.
De eneste dyr der dyr der siger jamen lad os da være sammen for livet er ænder. Og ærligt talt hvem fanden gider være en and? Hvis folk har lyst til at gifte sig jamen så fred være med det! Jeg skal bare ikke!
Jeg har jo også mine egne små bindingsproblemer så det falder bare ikke mig logisk at man skal skrive ned på papir, jeg vil dø når du dør og mit liv betød intet før du brugte min tandbørste. Alt det kan da være meget hyggeligt, men man kan stadig gå rundt og være fantastisk forælsket uden at være gift.

Kan man ikke være lykkelig før man er bundet for livet?

2 kommentarer: