torsdag den 20. august 2009

"Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet"


Kl 20.00 sidder jeg som limet til tv-skermen! Til jer uvidende mennesker der virkelig burde læse urban kommer der Fangerne på fortet! Noget af det mest geniale i nyere tid. Og endnu engang til uvidende går fangerne på fortet stort set ud på at man tager en håndfuld kændte og putter dem på et forladt fransk fort (jeg håber lidt de lader dem blive der) sammen med 2 dverge passe-påtid, Passe-partout og en tyk asiat der slår på en gonggong plus der sidder en gammel mand i et tårn og snakker koder. Og som toppen af lagkagen er der FAAAAAAAAAARLIGE tigere! GENIALT! Men så sidder jeg og læser mit urban og så har de fandme skrottet den gamle mand i tårnet! Nøøøøj hvor blev jeg skuffet men sådan er livet jo. OG en af dvergene er blevet for gammel. Men det ændre ikke på at programmet er genialt!

Også er noget med at de tjæner penge til noget velgørenheds pjat?


Og en sidste ting om fangerne på fortet til jer der undre jer over citatet i overskriften, så er det det værten siger i slutningen af programmet.

Oooog som en ekstra treat får i her et link til youtube med fangerne på fortet!

http://www.youtube.com/watch?v=fxyv6kRlf_o

Hvis nogen kalder mig for afhængig kan i godt tro om, jeg er bare over entusiastisk over der faktisk kommer noget underholdning i fjernsynet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar