lørdag den 22. august 2009

Der ligger et polsk barn på scenen!


Hella Joof er jo nok et af de sjoveste mennesker jeg ikke har mødt! Jeg sad og så Talent for første i mit liv, jeg har ikke set det før fordi jeg genrelt ikke føler mig underholdt af folk der syntes de skal på tv fordi danser linedance i deres fritid? Men i fredags var det enten det eller "og det var Danmark" og da jeg også finder fodboldt ret så menigsløst blev´det Talent 2009.
Jeg har tænkt mig at lave et nyt tv program der hedder "kom i tv med dit talent, hvis du har et talent og fået anerkendelse for dit talent" et program hvor folk som Sys Bjerre og Anden stillede op. Folk som man faktisk har lyst til at høre på? De skal så stilles for et panel af sure teenagere der skal bedømme om de føler sig underholdt, hvis ikke skal de medvirke som dommer i talent 09 som straf!
Jeg nåede så ikke og se så meget da jeg skulle til Sys Bjerre koncert, og se DET er musik jeg kan forstå! Folk der selv har skrevet tekster som de så er blevet berømte på det er logik for efter mit hovede!

Så er jeg gået med på Sys Bjerres Sekt : Os der er helt tilfredse med vores krop!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar